Saturday, February 7, 2009

pagi yang santai


Pagi-pagi lagi hubby keluar beli roti canai dan sedikit bahan untuk masak tengah hari nanti. Bila tinggal berdua ni, malas rasa nak memasak, tp hari ni teringin nak makan nasi dengan ikan kembung rebus goreng dan sayur air petola - simple. Disebabkan sejak malam tadi 'server out', sementara nak tunggu lunch tak ada benda nak buat, lepas breakfast hubby ajak pergi ke East Coast Mall. Berdua. Jalan-jalan sambil beli apa yang patut.

Balik hampir 12.30 th, terus tanak nasi, goreng ikan yang telah direbus asam pagi tadi, masak sayur air petola, + serunding daging yang dibeli semasa balik KB baru-baru ni. Tepat 1.15 kami makan berdua dengan penuh selera.

Fahmi tak balik, sibuk sebab Isnin nanti dia akan menghadapi peperiksaan akhir Blok 3, 2nd Yr. Malam tadi dia kata ada solat hajat di UIAM. Adik pun sibuk sejak terlibat dng MPP. Banyak perkara yang perlu disiapkan. Katanya minggu depan akan ke Kampus Induk di Shah Alam kerana ada course di INTEKMA. Abe, hari ini hari terakhir minggu suai kenal di PUSRAWI. Harap dia enjoy dan cepat dapat menyesuaikan diri di sana.

No comments: