Thursday, February 19, 2009

perjalanan jauh


Assalamualaikum semua,

Berjumpa lagi.
Hari ni kerja-kerja memeriksa kertas ujian 1/2009 telah siap disempurnakan. Lega rasanya. Sambil-sambil tu, bolehlah search bahan untuk student berkait dengan Kerja Kursus mereka nanti.

Tadi, hubby pergi buat pasport untuk Emi. Kebetulan Emi masih cuti sekarang. Bolehlah curi masanya seketika walaupun sebenarnya dia agak sibuk dengan 'group discussion' bagi persediaan peperiksaan akhir Y2 Mei nanti. Untuk Adik, perlu cari masa yang sesuai ke Pej. Imigresen. Abe, confirm dia tak cuti awal Jun ini. Insyaallah, bila ada kelapangan, dia akan ke sana juga nanti. Semua ini adalah ketentuan daripada-Nya.

Saya amat bersyukur kerana hasrat yang tertangguh sejak beberapa tahun kebelakangan ini, akhirnya akan menjadi kenyataan. Hubby nampaknya sudah menunjukkan kesungguhan untuk merealisasikan impian saya itu. Semoga Allah s.w.t menerima kami sekeluarga sebagai tetamu-Nya di Tanah Haram. Itulah sahaja tanda syukur kami atas segala nikmat yang telah dilimpahkan oleh-Nya kepada kami selama ini. Allhamdulillah.

Foto : Abe, Emi & Adik (bersama Epi, Tihah & Pikah)- pakai baju yang Mek beli di Mekah - 1992

No comments: