Saturday, April 25, 2009

LADAP (2) @ HARI KELUARGA




Hari ini guru-guru SMKTP menghadiri LADAP siri ke-2 untuk tahun 2009 yang berlangsung di Pantai Balok, Kuantan. LADAP kali ini fokus kepada 'Team Building', melalui Hari Keluarga.

Pada keseluruhannya, bolehlah...

Antara slot yang menyeronokkan dan memberi banyak manfaat ialah senamrobik dan sesi Ceramah Pemakanan Sihat yang disampaikan oleh Dr. Azman dari HTAA. Lepas tu tengok anak-anak kecil menyertai acara Sukaneka.

Seronok lihat anak-anak kecil berdiri di tepi pentas menunggu nama diumumkan sebagai pemenang bagi setiap acara yang dipertandingkan. Dunia kanak-kanak, walaupun berpanas, mereka tak kisah. Asalkan dapat hadiah, kecil pun tak apa....

Teringat Hari Keluarga semasa Abe, Emi & Nadia kecil-kecil dulu. Mereka sangat teruja bila ada Hari Keluarga...main acara cari gula-gula dalam tepung, pecah belon, bawa bola ping-pong... dan yang pasti main kolam sampai merah mata.

Bila mereka kian meningkat dewasa, semuanya tu menjadi nostalgia.

Foto : Family Day Affin Bank di A' Famosa Water World Resort, Melaka (1996), di Bayu Beach Resort PD (1994) & Family Day SMK Taman Maluri, KL di Mimaland, Gombak (1993)

No comments: