Saturday, October 22, 2011

Rehat minda bersama 'V-Grup'....


Hujung minggu dan cuti yang panjang bermula...

Jumaat 21 Okt 2011, saya mengambil CRK. Saya bercadang, petang Khamis, selepas suami balik dari pejabat, kami akan bertolak balik ke KB. Memandangkan suami balik agak lewat, pukul 8 malam barulah kami bertolak dan sampai di rumah Mama di KB pada pukul 12.30 malam. Tujuan kami balik adalah untuk melawat saudara terdekat yang sedang terlantar sakit di hospital dan untuk menyelesaikan beberapa urusan keluarga. Kami akan bertolak balik ke Kuantan pada pagi Ahad.

Ada lagi satu minggu cuti yang berbaki....

Sempena cuti seminggu ini... bermula dengan cuti sempena hari keputeraan DYMM Sultan Pahang pada hari Isnin (24/10) , Cuti Peristiwa (25/10); Cuti Umum sempena Hari Deepavali (26/10) dan Cuti Berganti (27/10 & 28/10).... kami grup veteran ini akan merehatkan minda sambil mencuci mata dan mencuci poket ke Bandung. Selain saya, V-Grup ini terdiri daripada Kak Wan Bahiah, Megawati, Rosni, Nooraihan, Suriani, En. Wan Ahmad bersama isteri dan putera tunggalnya. Kami diketuai oleh Cikgu Ishak.

Perjalanan kami bermula pada 23hb Okt. hinggalah 27 Okt. 2011. Masih berbaki beberapa hari untuk berehat di rumah sebelum balik semula ke sekolah pada 31hb, Isnin.

Kami akan bertolak dari Kuantan pada hari Ahad pukul 10.30 malam, terus ke Jalan Pekeliling - KL Sentral - LCCT... Perjalanan akan diteruskan ke Bandung dan dijangka tiba di lapangan terbang Bandara Husein Sastranegara Bandung pada pukul 9.00 pagi (WIB)...

Coretan kenangan rehat minda bersama 'V-G' ini akan dipaparkan sekembalinya kami ke tanah air nanti....

Semoga perjalanan kami selamat dan menghiburkan....



No comments: