Sunday, October 7, 2018

Glam & Glitter

Agenda tahunan di mana-mana sekolah.... Jamuan Akhir Tahun SMJKTP berlangsung malam tadi dengan penuh meriah dan harmoni.


Acara makan-makan, sembang santai... rehat minda kukuhkan ukhuwah keluarga besar SMJKTP. Bermula dengan barisan tertinggi pentadbir sekolah, guru-guru, staf pejabat, pembantu makmal, pengusaha kantin, pekerja swasta yang sentiasa menjaga kebersihan sekolah, sehinggalah pengawal keselamatan yang sentiasa memastikan SMJKTP berada dalam keadaan selamat.... 

Turut bersama memeriahkan majlis ini ialah 3 badan tonggak penyalur dana membangunkan SMJKTP dalam semua aspek, kemudahan fizikal, kemajuan kurikulum, kokurikulum dan bina insan - Lembaga Pengelola, PIBG dan Alumni.   Ketiga-tiga badan inilah juga yang menaja majlis jamuan tahunan ini.  

Majlis anjuran Kelab Staf SMJKTP di bawah pimpinan pengerusinya, Cikgu Mad dan AJK yang sentiasa memberi komitmen yang tinggi dalam setiap program yang dijalankan.  TAHNIAH diucapkan.

Gimik yang menjadi, persembahan  nyanyian pembuka majlis daripada 2 orang murid SMJKTP, ucapan daripada Pengetua, Pengerusi Kelab Staf, Pengerusi Lembaga Pengelola, Pengerusi PIBG dan Pengerusi Alumni dikuti doa makan oleh Cikgu Fakri.

Alhamdulillah....
Sambil makan-makan juadah yang terhidang, acara cabutan bertuah dilangsungkan.  

Alhamdulillah, nombor 62 sempena tahun kelahiranku sentiasa bertuah. 

Hadiah penghargaan kepada guru yang berkhidmat 10 dan 20 tahun di SMJKTP diberikan kepada beberapa orang guru.  

 



Queen vs King of The Night....

Tidak banyak gambar yang dapat dirakam bersama-sama rakan sekerja sebagaimana tahun-tahun sebelum ini.   Hmmmm.....

Majlis bersurai menghapiri 11.30 malam.   


Semoga dapat bertemu lagi dalam majlis yang sama pada tahun hadapan.  In shaa Allah. 










No comments: